Bild i januari 2010

Bild i januari 2010
Ejnar själv

Friday, October 21, 2005

Räkfest 2005

Minnesvärd vecka. Att vaccinera sig mot influensa och mot lunginflammation på samma dag rekommenderas icke.
Jag besökte det vanliga vaccineringsstället, hörnet Surbrunnsgatan/Norrtullsgatan och fick väntetid exat 62 minuter(!) - detta var på måndagen. På tisdagen dassig, lätt febrig och med starkt svullen högerarm.

Så tipset är: låt det gå en vecka emellan

I övrigt har här varit problem med att kunna posta nya texter. Det är förmodligen mitt fel. Jag är ju inte så slängd i engelska.

Om räkfesten är i övrigt inget att rapportera. Inga bilder. Ingen bakfylla.
Fatal error: jag glömde ta min medicin. Den veckodos som intas mitt på torsdagen av 8 st små metotrexatetabletter (något slag av svagare cellgift.....) glömde jag helt bort den här veckan. Kom på det först kl 03.00 dagen efter då jag fortfarande försökte bränna bort resterna av räkfestens vita vin. Då tog jag 4 st. Sen i morse tog jag resterande 4 st tabletter, närmare bestämt kl 8.00.
Har sen varit på Frejgatan och lämnat en faktura.

No comments: