Bild i januari 2010

Bild i januari 2010
Ejnar själv

Saturday, October 22, 2005

Kan man länka i bloggen?

Eftersom jag är ny i bloggens värld - start oktober 2005,
så vet jag inte om det går att närsluta bilder, musik etc. Inte ens om det går att länka.

Jag har varit med om lite otrevligheter i det jag skrivit en hel A4-sida och sen förlorat hela innehållet. Sidan för bloggen är mig ännu obekant. Annat kanske om 5 år ... :)
Här kommer (eventuellt!) den länk som borde varit med i föregående post.

Det handlar om nobelpristagaren i Kemi år 1918 (utdelades 1919). Hans namn var Fritz Haber och damals gick det ännu an att heta Fritz.

http://nobelprize.org/chemistry/laureates/1918/haber-bio.html

Ha en bra dag! Ejnar hälsar alla.

1 comment:

tomasrj said...

Hej Ejnar. Nån gång ska vara den första. Jag minns mina första stapplande försök på internet år 2000. I våras hamnade jag på blogger.

http://webbsida.blogspot.com/
På ovanstående länk kan du hitta en del handfasta tips på hur man arbetar med blogger.

Har du några frågor så kan du ställa dem här, jag återkommer!

Tack för berömmet för bilderna :-)